Full Text Available
Note: Clicking the button above will open the full text document at the original institutional repository in a new window.
Several epidemiological studies have suggested that the regular moderate consumption of red wine confers cardioprotection. However, the exact components in red wine that confer this effect are unclear. Previous studies performed in our laboratory suggest that neither the well-known polyphenol resver...
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Thesis |
| Language: | English |
| Published: |
Division of Cardiology
2014
|
| Tags: |
No Tags, Be the first to tag this record!
|